torstai 4. joulukuuta 2014

Prahan tuliaiset

Kuten aiemmin mainitsin, sulho oli viikonlopun Prahassa pikkujoulu-teemaisella riehuntaretkellä. Tottakai olin etukäteen vannottanut paitsi olemaan kiltisti, myös tuomaan kunnon tuliaiset, keskustelu meni jotensakin näin: "Jaa, mitähän mä sulle toisin?" "Emmätiä, eiku eiks kristalli oo siellä se juttu? JOO! Tuo mulle joku kristallikoru! Kaikki missä lukee Swarovski kelpaa!". Unohdinpahan taas vaihteeksi, että toi pönttö tekee, mitä sen käskee tehdä...



Mun täytyy kyllä myöntää, että sulholla on hyvä maku korujen suhteen :) Aiemmin hän on kerännyt minulle hopeisen Kalevalan Kielo-sarjan, jotka ovatkin tähän saakka olleet ainoat arvokoruni. Arkisinhan mulla on yleensä korvissa jotain ruokaa: kakkupaloja, muffinsseja, jäätelöannoksia... Nämä on Swarovskin Tranquility-sarjaa, johon kuuluu myös kaulakoru, joka myös näytti ihanalta! Näissähän on potentiaalia laittaa vaikka mihin juhlaan, esimerkiksi omiin häihin :P Tänään ihanuudet pääsevät ensi kertaa käyttöön meidän ainejärjestön pikkujouluihin - pitää vaan varoa hukkaamasta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti